Neler yeni

Vestel'den Ek Güvence Kampanyası! | +1 yıl fiyatına +4 yıl

NBKpro

mσdєrαtσr
Moderator
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
2,072
Çözümler
22
Tepki puanı
3,563
Puanları
213
Konum
𝓲𝔃𝓶𝓲𝓻
Bugün tesadüfen Vestel'in ek güvence fiyatlarına bakmak için girdiğimde bir kampanya yaptıklarını fark ettim. Bu durumu da paylaşmak istedim.

Öncelikle, sayfaya şu linkten ulaşılabilir


Çamaşır makineleri ve buzdolaplarında +1 yıl fiyatına +4 yıl ek güvence veriyorlarmış. Şöyle demişler

*17 Ekim – 30 Kasım tarihleri arasında, Çamaşır Makineleri, No frost ve Statik Buzdolaplarında +1 yıl fiyatına +4 yıl ek güvence kampanyası uygulanacaktır.



Kişisel yorumum olarak, çamaşır makinelerinde garanti süresinin uzun olması bence avantaj. Ben zamanında ek garanti yaptırmadım, bitti mesela garantisi. Ama kazan zaten bazı yüklerde ses yapıyor, e bunun motor kömürü var, rulmanı var... +4 yıl yaptırmış olsam toplam 6 yıl garantili olacaktı. Şuan rulman sesi olmasa da hafiften olacak gibi. Bir de söz konusu vestel olunca amortisör ve kazan rulmanı açısından ek garanti hayat kurtarabilir. Bu nedenle bu fırsat değerlendirilmeli diye düşünüyorum.


Yeni alınan değil, önceden alınmış ürünler için de geçerli, tabi ilk 6 ay ile sonrası için fiyatlar değişiyor.
 

Ekli dosyalar

  • ekgarantiss.png
    ekgarantiss.png
    75.1 KB · Görüntüleme: 16

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
6,353
Çözümler
31
Tepki puanı
7,723
Puanları
213
Konum
Ankara
Bugün tesadüfen Vestel'in ek güvence fiyatlarına bakmak için girdiğimde bir kampanya yaptıklarını fark ettim. Bu durumu da paylaşmak istedim.

Öncelikle, sayfaya şu linkten ulaşılabilir


Çamaşır makineleri ve buzdolaplarında +1 yıl fiyatına +4 yıl ek güvence veriyorlarmış. Şöyle demişler

*17 Ekim – 30 Kasım tarihleri arasında, Çamaşır Makineleri, No frost ve Statik Buzdolaplarında +1 yıl fiyatına +4 yıl ek güvence kampanyası uygulanacaktır.



Kişisel yorumum olarak, çamaşır makinelerinde garanti süresinin uzun olması bence avantaj. Ben zamanında ek garanti yaptırmadım, bitti mesela garantisi. Ama kazan zaten bazı yüklerde ses yapıyor, e bunun motor kömürü var, rulmanı var... +4 yıl yaptırmış olsam toplam 6 yıl garantili olacaktı. Şuan rulman sesi olmasa da hafiften olacak gibi. Bir de söz konusu vestel olunca amortisör ve kazan rulmanı açısından ek garanti hayat kurtarabilir. Bu nedenle bu fırsat değerlendirilmeli diye düşünüyorum.


Yeni alınan değil, önceden alınmış ürünler için de geçerli, tabi ilk 6 ay ile sonrası için fiyatlar değişiyor.
1 yıl fiyatına 4 yıl, 8 yıl fiyatına 4 yıl neyse ne. Ek garanti şart.
 

Fikoloji

Moderator
Moderator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
1,775
Çözümler
6
Tepki puanı
2,880
Puanları
213
Web sitesi
www.youtube.com
Vestel servisi aradım, bunu attı
Kasım fiyatı indirimli fiyat bu şekildeymis
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20231103-WA0023.jpg
    IMG-20231103-WA0023.jpg
    40.8 KB · Görüntüleme: 25

NBKpro

mσdєrαtσr
Moderator
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
2,072
Çözümler
22
Tepki puanı
3,563
Puanları
213
Konum
𝓲𝔃𝓶𝓲𝓻
Arçelik grubunda Ek Garanti olarak sunulurken, Vestel grubunda Ek Güvence olarak satılıyor.

Ek Garanti, garanti şartlarının tamamını kapsarken; Ek güvence, garanti şartlarından farklı olarak bazı durumları içermez.

Vestel de Ek Güvence diyerek garanti belge yönetmeliğine takılmadan arka kapı bulmuş oluyor.
 

meeb

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
6 Kas 2023
Mesajlar
37
Tepki puanı
25
Puanları
18
Arçelik grubunda Ek Garanti olarak sunulurken, Vestel grubunda Ek Güvence olarak satılıyor.

Ek Garanti, garanti şartlarının tamamını kapsarken; Ek güvence, garanti şartlarından farklı olarak bazı durumları içermez.

Vestel de Ek Güvence diyerek garanti belge yönetmeliğine takılmadan arka kapı bulmuş oluyor.
Bence tek fark değişim durumu ki bunun da belli başlı şartları var .Garanti süresinde bile kolay kolay değişim olmuyorken varsın garantinin ismi güvence olsun.
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
12,315
Çözümler
73
Tepki puanı
25,282
Puanları
213
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Bence tek fark değişim durumu ki bunun da belli başlı şartları var .Garanti süresinde bile kolay kolay değişim olmuyorken varsın garantinin ismi güvence olsun.
Yasa ve Yönetmelilerin YUVARLAK ve yoruma açık tercih edilmesinin ceremesini hepimiz çekiyoruz. Biz dahi bazı kararları yazarkan ''Yahu dur bir daha okuyalım şunu'' diyoruz mesela.

Devletin Yasa ve Yönetmeliğine bakarsak bir ürünün ihtiyrai garantide olması farketmez eğer ürün garanti süresi içerisindeyse, bu garanti ister standart, ister ihtiyari garanti olsun her şekilde seçimlik haklarını geçerlidir.

Diğer yandan Sözleşmeler yönetmeliğine bakıyorsun ve burada firmanın o garantiyi belirli koşullar çerçevesinde sunduğunu EN BAŞTAN yazılı beyan ile belirttiğini görüyorsun.
Yine diğer yandan ''O sözleşmesine yazmış olabilir ama burada Kanun var'' diyorsun.

Buradaki çakallık tamamen firmalardan kaynaklanıyor bana göre.
Aslında bunun yasal hak olduğu bilinmesine rağmen kendilerince kural koyuyorlar ve tüketicilere ''Biz size demiştirk'' diyorlar.

Bize de çok geliyor böyle talep ve biz gerekli yönetmelik maddesine dayanarak tüketiclerin taleplerini kabul ediyoruz. Şimdiye kadar bu kabul kararlarımıza itiraz edip konuyu mahkemye taşıyan firma da görmedim ben.

Sevgili @İlteriş Yılmaz konuyu gayet net ele almış :ok

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
Yasa ve Yönetmelilerin YUVARLAK ve yoruma açık tercih edilmesinin ceremesini hepimiz çekiyoruz. Biz dahi bazı kararları yazarkan ''Yahu dur bir daha okuyalım şunu'' diyoruz mesela.

Devletin Yasa ve Yönetmeliğine bakarsak bir ürünün ihtiyrai garantide olması farketmez eğer ürün garanti süresi içerisindeyse, bu garanti ister standart, ister ihtiyari garanti olsun her şekilde seçimlik haklarını geçerlidir.

Diğer yandan Sözleşmeler yönetmeliğine bakıyorsun ve burada firmanın o garantiyi belirli koşullar çerçevesinde sunduğunu EN BAŞTAN yazılı beyan ile belirttiğini görüyorsun.
Yine diğer yandan ''O sözleşmesine yazmış olabilir ama burada Kanun var'' diyorsun.

Buradaki çakallık tamamen firmalardan kaynaklanıyor bana göre.
Aslında bunun yasal hak olduğu bilinmesine rağmen kendilerince kural koyuyorlar ve tüketicilere ''Biz size demiştirk'' diyorlar.

Bize de çok geliyor böyle talep ve biz gerekli yönetmelik maddesine dayanarak tüketiclerin taleplerini kabul ediyoruz. Şimdiye kadar bu kabul kararlarımıza itiraz edip konuyu mahkemye taşıyan firma da görmedim ben.

Sevgili @İlteriş Yılmaz konuyu gayet net ele almış :ok

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hocam bugün aldığım bulaşık makinesi için kuruluma gelen ekibe (Vestel 4212 wifi) +4 yıl garanti uygulattım 799 TL ye, toplam 7 yıl garantili oldu, şansımıza ürün hasarlı çıktı değişim istedik bakalım, süreci takip edeceğiz ama 7 yıl garanti yapıldı onda problem yok.
 

SmilingArtichoke

Yardımsever
Araştırmacı
Katılım
7 Şub 2023
Mesajlar
146
Tepki puanı
132
Puanları
43
Hocam bugün aldığım bulaşık makinesi için kuruluma gelen ekibe (Vestel 4212 wifi) +4 yıl garanti uygulattım 799 TL ye, toplam 7 yıl garantili oldu, şansımıza ürün hasarlı çıktı değişim istedik bakalım, süreci takip edeceğiz ama 7 yıl garanti yapıldı onda problem yok.
Değişim sonrası ek garantiyi yeni gelen bulaşık Makinesine islediklerine emin olun.ek garantiniz değişen makinenin seri no'suna işlenmiş kalabilir. Mesela 6 yıl sonra servisi çağırınca ek garantinizin olmadığını öğrenebilirsiniz.
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
12,315
Çözümler
73
Tepki puanı
25,282
Puanları
213
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Hocam bugün aldığım bulaşık makinesi için kuruluma gelen ekibe (Vestel 4212 wifi) +4 yıl garanti uygulattım 799 TL ye, toplam 7 yıl garantili oldu, şansımıza ürün hasarlı çıktı değişim istedik bakalım, süreci takip edeceğiz ama 7 yıl garanti yapıldı onda problem yok.
Hadi gözün aydın kardeşim. Vestel bulaşık makinelerini severim. Başarılı iş öıkartıyorlar o konuda.
Neresi vuruk çıktı makinenin?
 

Adem Helvacı

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
12,315
Çözümler
73
Tepki puanı
25,282
Puanları
213
Konum
Cumhuriyet Toprakları
Web sitesi
www.inceleriz.com
Değişim sonrası ek garantiyi yeni gelen bulaşık Makinesine islediklerine emin olun.ek garantiniz değişen makinenin seri no'suna işlenmiş kalabilir. Mesela 6 yıl sonra servisi çağırınca ek garantinizin olmadığını öğrenebilirsiniz.
SAP CRM siteminde değişim işlemlerinde yeni seri numarası girişi yapılınca sistem eski ürnün tüm datalarını yeni ürüne aktarıyor.
Şu Vestel efendiyi çok konuda eleştiriyorum fakat eğri oturup doğru konuşmak lazım ki sistemli çalışma konusuna adamlar LG yi Samsung ile üst üste koyar, ikisini birden tokatlar, yetmez der yanına Philips markasını da ekler. Hadi LG Samsung neyse de Philips de ''Sistem'' diyorsun ''O ne?'' diyorlar o derece ilkeller yani.

2011 de Motorola MC659 Terminaller ile lazer okuma yaptırıyorduk biz montaj esnasında, bırakın sisteme el ile seri numarası girmeyi, barkodu okuttuyorduk mark amodel seri numarası üretim tarihi tüm detayları otomatik dolduruyordu terminalde, biz fatura tarihi fatura numarası vs giriyorduk sadece. Sonra telefonlara uygulama verdiler şu an bildiğim kadarıyla normal cep telefonunaki uygulamadan teknisyen girişi üzerinden tüm detayları hallediyorlar.

Yahu 4 ay kadar önce samsung buzdolabı montajı yapıldı evime, halen matbaa koçanından belgeyi elle doldurup veriyorlar.
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
SAP CRM siteminde değişim işlemlerinde yeni seri numarası girişi yapılınca sistem eski ürnün tüm datalarını yeni ürüne aktarıyor.
Şu Vestel efendiyi çok konuda eleştiriyorum fakat eğri oturup doğru konuşmak lazım ki sistemli çalışma konusuna adamlar LG yi Samsung ile üst üste koyar, ikisini birden tokatlar, yetmez der yanına Philips markasını da ekler. Hadi LG Samsung neyse de Philips de ''Sistem'' diyorsun ''O ne?'' diyorlar o derece ilkeller yani.

2011 de Motorola MC659 Terminaller ile lazer okuma yaptırıyorduk biz montaj esnasında, bırakın sisteme el ile seri numarası girmeyi, barkodu okuttuyorduk mark amodel seri numarası üretim tarihi tüm detayları otomatik dolduruyordu terminalde, biz fatura tarihi fatura numarası vs giriyorduk sadece. Sonra telefonlara uygulama verdiler şu an bildiğim kadarıyla normal cep telefonunaki uygulamadan teknisyen girişi üzerinden tüm detayları hallediyorlar.

Yahu 4 ay kadar önce samsung buzdolabı montajı yapıldı evime, halen matbaa koçanından belgeyi elle doldurup veriyorlar.
Aynen dediğiniz gibi hocam, teknisyenin kendi telefonunda uygulama var orada barkod okutup yaptı işlemleri, hiç kağıt yoktu, imzayı felan telefon ekranından attım, daha önce tv kurulumu da bu şekilde idi, değişen ürün ile alakalı sistem otomatik görür ama biz yine de gelen ürünün seri modunu sisteme güncelleriz dediler. Yılbaşı gelmeden evdeki TV yi (onvo 55f950 aldım geldi kurulum bekliyorum) ve bulaşık makinesini değiştireyim dedim hocam, malum yılbaşından sonra bu fiyatları bulamayacağız gibi
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
Hadi gözün aydın kardeşim. Vestel bulaşık makinelerini severim. Başarılı iş öıkartıyorlar o konuda.
Neresi vuruk çıktı makinenin?
Teşekkürler hocam, internetten Vestel yetkili online bayiden almıştım, ambalaj hasarsız olarak geldi ve sisteme de bu şekilde not düştüler, ambalaj çıkarılınca üst sol taraf yukarı doğru ayrılmış ve sol sac kısmı da darbe görmüş dedi teknisyen, orayı ben görmedim, makina içindeki tuz koyma yerinin bile kapağı çıkmış teknisyen şaşırdı bu kapak hiç çıkmazdı dedi, resim atayım üst kapak yamuk duruyor şuan hocam. Bugün kuruldu, henüz arayan soran olmadı belki yarın ararlar.IMG_20231108_222622.jpgIMG_20231108_222615.jpg
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
@Adem Helvacı ayrıca teknisyen servis fişi resimdeki gibi hocam, ambalaj hasarsız, ürün hasarlıdır, tüketici değişim talep etmektedir yazıldı .

IMG_20231109_000522.jpg
 

SmilingArtichoke

Yardımsever
Araştırmacı
Katılım
7 Şub 2023
Mesajlar
146
Tepki puanı
132
Puanları
43
Teşekkürler hocam, internetten Vestel yetkili online bayiden almıştım, ambalaj hasarsız olarak geldi ve sisteme de bu şekilde not düştüler, ambalaj çıkarılınca üst sol taraf yukarı doğru ayrılmış ve sol sac kısmı da darbe görmüş dedi teknisyen, orayı ben görmedim, makina içindeki tuz koyma yerinin bile kapağı çıkmış teknisyen şaşırdı bu kapak hiç çıkmazdı dedi, resim atayım üst kapak yamuk duruyor şuan hocam. Bugün kuruldu, henüz arayan soran olmadı belki yarın ararlar.Ekli dosyayı görüntüle 9185Ekli dosyayı görüntüle 9186
Ufak ya da sık görülen bir vuru olsa idi parça değişimi artı olarak +4 yıllık ek garanti istemenizi onerecektim. Ama sizinki pek tipik bir vuru değil. O yüzden değişim istemeniz daha iyi olmuş.
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
Ufak ya da sık görülen bir vuru olsa idi parça değişimi artı olarak +4 yıllık ek garanti istemenizi onerecektim. Ama sizinki pek tipik bir vuru değil. O yüzden değişim istemeniz daha iyi olmuş.
Aynen hocam teknisyen de baktı abi gövde tarafı da darbe yemis, onarım isterseniz yanında ek garanti verirler ama siz değişim isteyin bence dedi, birde nasıl olmuş ise içindeki tuz kapağı bile çıkmış, daha önce böyle görmedim dedi darbe fazla olabilir riske girmeyelim dedi değişim istedik, 800 liraya kampanyalı olarak 4 yıl ek garanti de aldım hocam.
 

adilkahraman

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
1 Kas 2023
Mesajlar
193
Tepki puanı
131
Puanları
43
Vestelden aşağıdaki mesaj geldi, tam olarak anlamı nedir, ellerinde benim ürün yok mudur, olsa idi değişim onaylanmıştır mı derdi, bilgisi olan var mıdır?

Değerli müşterimiz, 809********** numaralı BULAŞIK MAKİNASI onarım hizmetiniz incelenmiş olup, yeni bir ürün ile değişim teklifi için sizinle 48 saat içerisinde iletişime geçeceğiz.
 

Murat ALA

Moderator
Moderator
Katılım
21 Şub 2023
Mesajlar
6,353
Çözümler
31
Tepki puanı
7,723
Puanları
213
Konum
Ankara
Vestelden aşağıdaki mesaj geldi, tam olarak anlamı nedir, ellerinde benim ürün yok mudur, olsa idi değişim onaylanmıştır mı derdi, bilgisi olan var mıdır?

Değerli müşterimiz, 809********** numaralı BULAŞIK MAKİNASI onarım hizmetiniz incelenmiş olup, yeni bir ürün ile değişim teklifi için sizinle 48 saat içerisinde iletişime geçeceğiz.
Ararlar yarın ya da pazartesi ürün teklifi için. Aynı ürün de olur üst ürün de artık fabrika da ne varsa.
 
Üst